Ready to go!

10 oktober 2011

En daar zit ik dan, omringd door veel lieve brieven, kaarten, foto's en cadeautjes en al wat tranen verder. Over twee nachtjes is het zover: Maaike en ik gaan naar India. Zaterdag nog een geweldig fijn en leuk feest gehad, daar wil ik iedereen nog voor bedanken! Nu het feest achter de rug is is er niets meer waar ik naar uit kan kijken voor ik vertrek, waardoor ik me des te beter begin te realiseren dat het nu echt begint te komen. En het mag nu ook wel! Na zo lang voorbereiden, werken, sparen en inlezen wil ik het nu graag met eigen ogen gaan zien. Ondanks dat ik iedereen enorm ga missen wil ik heel graag dat het woensdag is.

Nog maar twee nachtjes, en dan begint het avontuur. Heilige koeien, Bollywoord, kleurige sari's, hete curry's, tulbanden, een smerige Ganges, hoge temperaturen, muggen, grote tegenstellingen, veel armoede en heel veel nieuwe verhalen en ontmoetingen. India, kom maar op, I'm ready to go!

1. peter:
    12 oktober 2011
    kan me voorstellen dat je zo naar uit kijkt.
    maar zal het wachten waard zijn denk ik;)
    veel plezier goede reis en ben benieuwt naar je verhalen.
  2. Anouk:
    12 oktober 2011
    Hee Anne,

Wat supergaaf dat je zo'n mooie reis gaat maken!!
    Heel veel plezier en goede reis..
    Ben benieuwd naar wat je allemaal gaat beleven!!

Xxx Anouk
  3. Frits:
    13 oktober 2011
    We hebben een mail van Nienke gekregen. De reis is allemaal goed gelopen, maar het is een giga-overgang, van Tricht (met nu nog 1 inwoner minder) naar Delhi. De treinreis naar het oosten blijkt nu niet mogelijk. Zij en Maaike hebben het reisplan een beetje bij moeten stellen: ze gaan zaterdag met een auto samen met 2 Duitse backpacksters naar Agra om daar o.m. de Taj Mahal te gaan bekijken. Vandaar gaan ze met de trein verder naar Varanasi en hopen daar maandag aan te komen. Stoer he, die twee meiden,
    Trotse vader
  4. Anke:
    14 oktober 2011
    Hallo Nienke,

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad.
    Wij wensen jullie heel veel succes en dat het brengen mag wat je er van verwacht.
    We volgen graag je avontuur.
    Veel geluk en inspiratie!

Anke, Marius, Annemarie, José en Erik.